Articole
  • Pentru Romani
  • 09 iulie 2019
  • Andra Precup

Zalau. Comunicarea cu cetatenii in situatii de urgenta

       Primăria Municipiului Zalău a luat măsuri în vederea eficientizării metodelor de comunicare între cetățenii municipiului Zalău și administrația locală, în cazul situațiilor de urgență cauzate de fenomene meteorologice extreme. Astfel, în cadrul site-ului Primăriei Municipiului Zalău, la secțiunea “Administrație Publică”, a fost creată o subsecțiune destinată “Managementului situațiilor de urgență” care cuprinde informații privind gestionarea acestor evenimente și planul de măsuri al administrației locale.

 De asemenea, a fost stabilită o persoană de contact care va păstra permanent legătura cu cetățenii și au fost puse la dispoziție 3 adrese de e-mail care pot fi utilizate în cazul situațiilor de urgență. Persoana desemnată este Rus Radu, consilier protecție civilă în cadrul instituției, tel: 0260 610 550, int. 104, e-mail rusradu@zalausj.ro, iar adresele de e-mail sunt: cereri@zalausj.ro.

 

 Este funcțională înclusiv o linie telefonică cu apel gratuit, disponibilă non-stop, la care cetățenii se pot adresa. Nr. de telefon este 0800 800 779.